.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجمع اعتدالگرایان شمال بدنبال فعاليت كشوري

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اعتدالگرایان، به دلیل مخالفت کمیسیون ماده 10 احزاب با انتخاب شهر گرگان به عنوان مرکز فعالیت مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان شمالی سراسر کشور)، این تشکل به مجمع اعتدالگرایان ایران تغییر نام و مركز فعاليتهاي خود را به تهران انتقال داد.

براساس این گزارش، "احمد پیش بین"، نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون موضوع ماده 10 قانون فعالیت احزاب در گفت و گو با دبیرکل مجمع اعتدالگرایان اظهار داشت: با انتخاب شهر گرگان کمیسیون ماده 10 فقط با فعالیت مجمع در استان گلستان موافقت می کند.

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران نیز با اشاره به گفت و گوی خود با پیش بین گفت: مجمع اعتدالگرایان تصمیم دارد به صورت کشوری فعالیت کند و این تصمیم از ابتدای آغاز بکار آن به اجرا درآمد.

"ابوذر پورادیب" افزود: هیئت موسس مجمع اعتدالگرایان شمال در جلسه روز بیستم فروردین ماه 87 موضوع تغییر نام این تشکل را بررسی کرد و از آنجاییکه حوزه فعالیت مجمع کشوری است با هدف احترام به نظر کمیسیون ماده 10 و استفاده بیشتر از توان فکری دانشجویان و فارغ التحصیلان غیرشمالی، تصمیم گرفت نام مجمع را به مجمع اعتدالگرایان ایران (دانشجویان و فارغ التحصیلان) تغییر دهد.

وی با بیان اینکه درخواست مجوز مجمع اعتدالگرایان ایران روز 19 خردادماه 87 تحویل دفتر سیاسی وزارت کشور شد، تاکید کرد: با تغییر نام مجمع هیچگونه تغییری در اهداف، خط مشی و برنامه ها ایجاد نمی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.